söndag 24 augusti 2014

Jävla förbannade dator!


 Jävla förbannade dator! När jag försöker öppna kontakten med mina medmänniskor svarar datorn: Åtkomst till det här kontot har inaktiverats. Tydligen har jag stavat fel på något kontrollord tre gånger så att mejlkontot har låst sej. Ett litet fel som bestraffas med livstids avstängning. Ja, naturligtvis livstids. För jag kan ju inte fråga er vad jag ska göra, eftersom era svar inte kommer att gå fram till det "inaktiverade kontot".
Nu är det ju konstigt nog så att nästa generation är mer tekniskt begåvad än min generation. Så jag har bara att hoppas att min dotter ska kunna fixa "åtkomst" till det här som har "inaktiverats". Så att jag kan ta emot era meddelanden som alltid gläder mej. Jag ska återkomma och berätta hur det går.    

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar